Producenci
Regulamin

Właścicielem sklepu internetowego amb.net.pl jest firma AMB Grzegorz i Tomasz Ratyńscy Spółka Jawna, NIP 9721251955, Regon 360119127 z siedzibą:

ul. Mołdawska 27
61-614, Poznań

Konto bankowe:
Santander Bank Polska S.A.
91 1090 1476 0000 0001 2977 5536

Biuro sprzedaży:
ul. Ogrodowa 17
61-821, Poznań
e-mail: uslugi@amb.net.pl
telefon: 61 852 00 60

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

Obsługiwane karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.

WARUNKI OGÓLNE:
1. Serwis internetowy znajdujący się pod adresem amb.net.pl umożliwia projektowanie oraz dokonywanie zakupów pieczątek, wizytówek i akcesoriów online.
2. Dokonanie zakupów za pomocą serwisu oznacza akceptację zasad regulaminu.
3. W przypadku potrzeby uzyskania informacji na temat zamówienia, prosimy o kontakt z naszą firmą drogą mailową lub telefoniczną.
4. Ceny pieczątek, wizytówek i akcesoriów znajdujące się w serwisie internetowym amb.net.pl są cenami brutto podanymi w złotych polskich.
5. Ceną wiążącą jest cena podana na stronie w chwili składania zamówienia. Ceny nie zawierają kosztów dostawy.

GWARANCJA I RĘKOJMIA

Gwarancja na zakupione przedmioty w sklepie AMB.net.pl wynosi 24 miesiące i nie dotyczy oznak eksploatacji, w tym zużycia tuszu. Sprzedający AMB Grzegorz i Tomasz Ratyńscy Sp. J. udziela rękojmi na sprzedane towary na okres 2 lat o ile wada fizyczna zostanie stwierdzona i zgłoszona sprzedającemu przed upływem dwóch lat od daty sprzedaży.

ZASADY SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ:
6. Oferta serwisu amb.net.pl obowiązuje na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie kraju. Zamówienie w sklepie internetowym amb.net.pl może złożyć każda osoba, która ukończyła 18 lat, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
7. Zamówienia pieczątek można składać przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Zamówienia złożone w sobotę, niedzielę i święta realizowane będą pierwszego dnia roboczego następującego bezpośrednio po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
8. Zamówienia składane są za pomocą formularza – który należy wypełnić.
9. Klienci sklepu internetowego AMB zobowiązani są do pełnego oraz zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia formularza zawierającego dane zamawiającego. Zlecenia na pieczątki lekarskie i urzędowe będą podejmowane po przesłaniu kopi prawa wykonywania zawodu lub oficjalnego zlecenia urzędowego.
10. Aby złożyć zamówienie na wizytówki i pieczątki należy wypełnić wszystkie kroki formularza i zatwierdzić zamówienie.
11. Po złożeniu zamówienia klient otrzyma informację potwierdzającą zamówienie pieczątek i wizytówek. Zastrzegamy sobie również możliwość telefonicznego potwierdzenia zamówienia.
12. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości tzn. podania nieprawdziwego numeru telefonu lub e-mail, pod którym będzie niemożliwe potwierdzenie zamówienia.
13. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia – o zaistniałej sytuacji zobowiązujemy się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
14. Zamówienia wysyłane są jeszcze tego samego dnia lub dnia następnego (w zależności od godziny złożenia i potwierdzenia zamówienia oraz ewentualnie potwierdzenia płatności). Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A. W przypadku artykułów, których nie posiadamy aktualnie na magazynie czas kompletowania zamówienia może wydłużyć się do 5 dni roboczych. W sytuacji, gdy czas realizacji może się wydłużyć ponad 5 dni niezwłocznie o tym fakcie Państwa poinformujemy.
15. Czas doręczenia przesyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej wynosi zwykle od 1 do 2 dni roboczych a poczty od 1 do 7 dni roboczych.
16. Zamówienie dostarczane jest pod adres wskazany w formularzu zamówień.
17. Zamawiający posiada prawo wyboru sposobu dostawy, zgodnie z formularzem zamówienia.
18. Koszt przesyłki pokrywa Nabywca.
19. Zamawiający ma prawo wybrać formę płatności za zakupiony towar. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.20. Realizacja zamówienia następuje gdy zostanie odnotowana wpłata za zamówienie na konto.
21. Do przesyłki dołączany jest dowód zakupu (faktura VAT).
22. Klient zobowiązany jest w każdym przypadku do wykonania aktów staranności związanych z odbiorem towarów, pod rygorem utraty wszelkich roszczeń.

ZWROTY:
23. Klient ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrot środków nastąpi w terminie do 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Uznanie zwrotu jest możliwe w przypadku gdy produkt nie jest używany, zniszczony, jest kompletny czyli posiadający nienaruszone opakowanie fabryczne.
24. Zwroty prosimy kierować na adres biura sprzedaży firmy AMB z dopiskiem „ZWROT” koniecznie zamieszczając w przesyłce dowód zakupu. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi nabywca.
25. Prosimy o staranne zabezpieczenie odsyłanego produktu tak aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu – pieczątki powinniśmy otrzymać w takim stanie w jakim je wysłaliśmy – tylko wtedy będziemy mogli uznać zwrot.
26. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

REKLAMACJE:
27. Każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.
28. Opis reklamacji oraz pieczątki, których dotyczy reklamacja prosimy kierować na adres biura sprzedaży firmy AMB z dopiskiem „REKLAMACJA” koniecznie zamieszczając w przesyłce dowód zakupu. Koszt przesyłki ponosi Klient.
29. Prosimy o staranne zabezpieczenie odsyłanego produktu tak aby nie uległ zniszczeniu
30. O wyniku rozpatrzenia reklamacji klient zostanie poinformowany za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie w ciągu 14 dni od wpłynięcia reklamacji.
31. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrot pieniędzy przekazujemy przelewem bankowym.
32. Reklamacje wynikające z uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego. Nabywca powinien sprawdzić zawartość paczki w obecności doręczającego w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru lub czy przesyłka jest kompletna. Jeżeli tego nie uczyni i po czasie stwierdzi, że towar jest uszkodzony bądź niekompletny reklamacje nie będą uwzględniane.
33. Jeśli zrealizowane zamówienie wróci do nas (nie zostanie podjęte w terminie, klient odmówi jego przyjęcia itp.) ewentualne drugie zamówienie, które złoży ten Klient musi zostać potwierdzone telefonicznie. Zaznaczamy, że nie przewidujemy dalszej współpracy z Klientami, którzy nie odebrali dwóch przesyłek w historii swoich zamówień.
34.Regulamin wchodzi w życie z dniem 20.03.2015 r.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
35. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271)

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl