Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Polskie prawo nie wymaga od właścicieli firm posiadania pieczątek, jednak ich brak może przysporzyć wiele nieoczekiwanych trudności. W wielu instytucjach pieczątka jest wymagana lub jej brak musimy udokumentować specjalnym oświadczeniem np. w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych i Urzędzie Skarbowym. Problem braku pieczątki napotkamy w banku podczas otwierania konta firmowego, jak również np. w przypadku zawierania polisy OC/AC dla aut firmowych.
Mimo braku ustawowego nakazu posiadania pieczątek, te firmy kierują się wewnętrznymi regulaminami i wymogami sposobu zabezpieczeń dokumentów. W przypadku urzędów problem rozwiązuje zewnętrzna księgowość składająca przez siebie opieczętowane deklaracje w imieniu klienta. Rozważając wszystkie za i przeciw oraz biorąc pod uwagę konkurencyjne ceny pieczątek firmowych, dochodzimy do wniosku, że warto je posiadać. 20 – 30 złotych wydanych na ten cel, z pewnością jest warta oszczędzonego czasu i ułatwienia formalności. Pieczątka ponadto podnosi wiarygodność naszego biznesu, jest nośnikiem danych kontaktowych a w niektórych przypadkach dobrym i tanim nośnikiem reklamy w kontaktach z kontrahentami.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.